Mooorot!

Har precis gnagt i mig en morot. Skall iväg till SATS snart för att pröva på yoga då. Är egentligen helt slut efter den här dagen men då kanske det passar bra?

Fick plötslig huvudvärk idag och blev jättevarm o röd i ansiktet? En på jobbet undrade om jag suttit i solen - då måste ja vart röd! Då jag ej gjort det så kanske det är ngn skit på gång i kroppen igen?? Tänker inte intala mig det utan skall tänka sååå många positiva tankar som möjligt för att vara sjuk nu passar sig INTE!

Skriver mer ikväll när jag kommit hem!

Pussen
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neee, nu får du INTE bli sjuk !!! Jag kommer ju och härjar till helgen ;D Pusss <3

2009-04-01 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0