Lycklig!!! Ja är lycklig!!!!

Har precis hämtat min mobil och den var över förväntningarna!!! Så snygg!! Tyckte jao iaf =) Och det är la huvudsaken??! ;op Är nöjd att jag tog den röd/svarta och inte den rosa. Den är het och sexig - like moi ;op haha just kidding!! Mohhaha...

Sedan så har jag kommit på bla 2 fotoidéer till imorrn!! Hoppas på att det blir sjuukt bra!! En söt, ljuv, ljus idé och en lite tuffare, mörkare, hårdare och kanske sexigare idé. Tihi I really like!!! Sedan så ska jag höra med E om hon har kommit på ngt med! Vänta tills du får höra Evve - vi ska göra kanonbilder tomarraw!! ;op tihi...

Målar upp det som det är ngt jätteavancerat och jättestort. Och det kan det väl förvisso vara - beror på hur man ser det ;op Har iaf fixat iordning lite och planerat så detta blir nog kanoners!!

Ska dammsuga nu och sedan har jag gjort mitt städande för ett tag.. kanske?? Har varit G R Y M ett tag nu iaf!!! Typ ingen tvätt kvar, ser botten på korgen. Duktigt va?! =) Och det känns så damn good!!!

Ska laga mat sedan vid 4 tänkte jag så att jag hinner få i mig ngt innan träningen. Så att jag orkar köra timmen ut och fokusera. Idag måste det sitta! Baskemej!!!

Kyss
<3

 

Haha jag fotar mig sj samtidigt som jag skakar/rockar!
Taget när jag, Cicci och Emilia va hos Cicci! =)
Lovely ;op

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det blir så att jag kommer hem i helgen igen :P ... Åh grillkväll, ska höra med pl vad han tycker så kan jag höra av mig!! =) ... Pussis !

2009-04-21 @ 19:33:26
Postat av: Nathalie

Åh vad härligt att läsa! Spännande å se bilderna sen :D



Tack, men inte gråta tihi... ^^ Då hörs vi snart! Har en del att berätta om! Pussss

2009-04-21 @ 20:09:23
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0