Litte ångest där då...

Sitter och ska beställa mobiltelefon tänkte jag. Men vad händer?? Jag kan INTE bestämma mig!!! åh va jobbigt!!!

Vill helst ha den rosa som jag visade för ett tag sedan men så har man ju hört att de går sönder och drit och det vill man ju ej med en ny telefon... sedan så blir månadsavgiften 139:-. Väljer jag den svarta med rött så blir månadsavgiften 109:-. Iofs bara 30:- men det är ju ändå pengar att spara!!?? Men jag gillar inte den mobilen lika mkt =(

Snyft problem!!!!!

=/

Hjälp!!



Vilken????

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ROSA. ALLA mobiler går sönder förr eller senare. Finns ingen bra egentligen. Så då kan du lika gärna ta den rosa. Flera jag känner som har den och är supernöjda! Det du egentligen borde fundera på är å skaffa abonnemang??? ;P

2009-04-13 @ 19:55:03
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Elina

Ta den mobilen du först tänkte köpa, sen om det skiter sig så går de ju alltid sönder nån gång. Puss på dig gomman !

2009-04-15 @ 07:15:07
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0