Kvälla!!

Idag tog jag mig en avkoppling på balkongen. La ut massa mjuka kuddar och låg och solade. Mmm så gött! Efter en stund vart det lite kallt så jag fick svepa in mig i en filt men ansiktet låg kvar i solen... sedan vart det ännu kallare så då gick ja in.. solen höll ju på¨att gå ner så det va mest skugga kvar =).. låg ute i ca 2 h iaf =)

Ikväll sen så har jag och älsk grillat. Guuu så gött dä va!! Kyckling, kotlett och regnbågslax!! Till det serverades potatis, morötter och vitlöksklyftor i ugn tillsammans med hemmagjord tzatsiki och tomatsalsa. Underbart!! Dryck till detta fick bli några glas rött och lite tropisk juice ;o) Tihi! Efterrätt vart godis för erik och frysta trädgårdsbär för min del. Love it!

Har sedan sett på Talang 2009.
Knäckebrödsdansen
va min favvo!
Hahaha!!!
Har ni inte sett den så kika här och skratta er hesa!
Underbara killar!
Modigt, fräckt och vågat!!
Hahaha =)



Inte den bästa kvalitén kanske men det va denna jag hitta -
Nåå?? ;op

Nu skall jag snart ut med hunden och sedan blir det natta för min del. SKall ju upp 06 imorrn då det är en arbetsdag för min del. Jobbar 8-17 men SEN är det snabbt hem för att dra på parrtajj till Söta Dess!!! Åh va jag längtar!! Ska bli sjukt kul!! =) S e x - paaarrty för att vara korrekt! Hehehe lovely ;op

Nej ni... sov så gott vetja så ses vi la här te möra igen =)

Kyssah

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0