JAG är helt slut!

Jag känner mig helt slut jag med.... uschan buschan...

Skrev upp mig på massage efter jobbet idag. Har länge varit på G och jag vet att jag måste iväg med min rygg. Så idag kom jag igång.

Och det var väl välbehövligt kan man säga. Jääääävlarrrrrr vad ont det gjorde!!!!!! Shit pommes!!!! Fy fan vilka knutar jag har!!! Iiiihhhhh!!!!

Frågade om det var den värsta ryggen hon känt och hon sa ngt i stil med: "-Ja du tillhör den gruppen nu ja...." Och sedan så förstod hon inte hur jag orkade gå omkring med den ryggen. Du måste ha så ont?!?!?!

Jo men visst... jag vet att jag har problem... men fick det lite mer konkret idag... så nu skall jag se till att försöka komma iväg regelbundet så att knutarna försvinner för asså AJ!!

Min känsel försvinner i händerna, spirar ner i armarna och händerna när hon håller på. Har väl en massa nerver i kläm. Hon gjorde även en cirkelrörelse på ett ställe för att visa på vad stor knutan var just där... vad ska man säga?? botten på ett glas eller en mindre assiet (liten tallrik - vet ej hur man stavar =)) eller så.... den var giiigantisk!!

Blev rätt så yr efter att jag var klar. Fick inte resa mig för fort för då kan man svimma. Hon rådde mig att dricka massor av vatten ikväll för att rensa ut alla slaggprodukter. Dewt har ju jag glömt förstås =/ får ta ett par rejäla klunkar - typ en flaska - innan jag somnar sen.

Något som jag gjorde när jag kom hem var att städa och dammsuga. Inte så bra direkt.. man skall helst ta det lugnt efter massage eftersom man sätter igång en process i kroppen. Men vad skulle jag göra då? Bara jag hemma och det var tvunget att göras innan helgen? Har även en hel massa tvätt nere i källaren som måste vikas. Annars har jag inget rent typ =( så det blir att göra innan man går och lägger sig... usch vill inte.... Känner hur det börjar komma tillbaka i ryggen och låsningen i ena skulderbladet som jag haft några dagar nu. Och som hon sa.... du kommer nog vara mör i kroppen imorrn... och då mena hon efter massagen... hur kommer jag att vara nu då efter att jag ansträngt min rygg....

SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0