I´m back!!

Nu är jag tillbaka i bloggen igen! Fick se att det varit några trogna inne och läst i helgen. Söta ni är =)

Helgen har spenderats ute hos Eriks föräldrar. Varit så gött och bara ta det lugnt! Varit ute i skogen och låtit hunden springa lös varje dag! Solat, spelat innebandy och annat bus ;o) Helt underbart! Mitt nya smeknamn är "Skogshuggarn" oxå.. då kan ni kanske lista ut va galen jag är när jag spelar innebandy.. hehe höhö =)

I helgen så tog vi årets första grillning oxå! Erik som grillade, smakade mumma! Igår var det påskmat för hela slanten! Smakade kanoners! =) Idag har vi planer på att grilla oxå men verkar som att folk bangar så vi skjuter kanske på det tills imorrn? Får la se...

Nej ni nu har jag ett x antal bloggar och lite diverse saker att gå igenom så....

PUSS!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0