Hemma igen...

Idag har det varit en lång dag. Åkte som sagt halv sex och kom hem nu klockan 19. Lååång dag. Speciellt för en som sovit inte ens 2 h natten innan... suck... så jag är trött, sleten och hungrig... som vanligt.... he he he...

Träffade en ny ortoped idag som jag fö är mkt mer nöjd med. Hon var ordentlig, noggrann och trevlig. Lyssnade och förklarade. Gjorde en bra usk och inte en haffsig... Hon tyckte att han verkade ha väldigt ont i hö höft så vi började med att sedera honom och slå en bild... såg bra ut...

Sedan fick han stanna kvar och vi åkte iväg till ett köpcentrum där vi spenderade ung 4 h... fick med mig ett 5-pack strumbyxor hem för ynka 29:-.. bra va? Inte världens bästa kvalité men kanske duger ändå? Hope so...

Var även till Plantagen och luktade på blommor... jag och pappa hittade bla på bus som vi alltid lyckas med.. hehe emilia du hade skrattat ;op

När vi kom tillbaka till strömsholm satt vi och väntade ett tag.. sedan gick jag och hörde hur det gick... veterinären som tagit magnetröntgenbilderna kom och pratade med oss och vi fick se bilderna...

Fanns inga fel... hon var MKT nöjd över bilderna. Nog de finaste och bästa hon sett/tagit någonsin!! Va väl kul och höra och bra såklart att det inte är några fel på sin hund men varför har han så ont? Varför släpar han nästan tassen efter hon gjort böjprovet i korridoren.. varför beter han sig konstigt?? VARFÖR HAR HAN ONT!!!!???? =((( suck blev inge mer klokare...

Hade iaf fått en teltid uppsatt till veckan då den veterinären som jag träffa imorse kommer att ringa mig för vidare diskussioner osv.. undra va som händer då?? We´ll see....

Och jag är glad att jag har min hund försäkrad vill jag lova! Har ni inte det så FÖRSÄKRA ERA DJUR!!!! Vad du än har så går det i regel att försäkra och även om du kanske tänker "den dagen - den sorgen" så är det inte så jäkla lätt när du väl står där... så... FÖRSÄKRAAAAAA!!!!! =)

Mitt besök gick på 11 170:- om jag inte minns fel.. jag fick betala 90:-... det var vad det kostade att reglera... eftersom jag är inne i en självriskperiod så tog de allt... I love IF <3

Min hund var pigg och glad när jag hämtade honom.. fick en leksak av matte som han är stolt över nu ;op.. är dock tröttare nu och lite kring kring i huvudet men det får man vara... Fukteksemet ser genast bättre ut, torkar upp fint bara man får bort pälsen och fukten och luftar det.. inga salvor och drit.. bara luft ;op... Ser bara ut som skallepär då pälsen är bortklippt... tihi men så får det va...

Puss mina sötnötar

<3



Jag & Min Älskling sommaren -07
<3

Kommentarer
Postat av: Malle

Hej sötnosar, jag försökte ringa förut men min mobil är helt knäpp och ville inte koppla upp sig. Har tänkt på er idag. Skönt att höra att de inte var något fel men förstår att du är förvirrad.



Vi hörs och ses. Krama keenhai från mig och alba. Puss

2009-04-24 @ 22:51:11
URL: http://www.blog.mtv.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0