Gulligt <3

Att några av er kommenterade angående mobilerna! =) Mkt lättare med lite hjälp! Gillar oxå den rosa myyycket! MEN! Har hört att den inte ska va bra?? Massa krångel m dem osv... inte bra??? Så det kanske blir den andre ändå?? Inte den snyggaste kanske men vill ha en billig tel och kommer att skaffa Halebop och de har ju inte så jättemånga att välja bland som faller i min smak =/... vill egentligen ha en helröd mob men denna är det iaf liite rött på ;op hehe den rosa tyckte jag var förbannat söt! Kände lite jag över den =) Surt bara om den ska krångla??

Blev aldrig någon svängom med dammsugaren idag =( hann inte... hockeyn höll ju på fanimej typ hela em... men men får ta´t en annan dag?? Hunnit med att tvätta iaf... duktiga jag... suckarnas suck...

Saknar fortfarande min syster. Usch går med en stor klump i magen. Lav jo <3

Sov gott mina små plommon!
Nu går jag och lägger mig - imorrn ringer klockan 06.00 =(((

Kyss
<3



*Kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0