Goddagens!!

Idag så skall jag jobba natt så hela förmiddan har jag lallat omkring i min egna lilla värld =). Var ut en sväng med hunden och njöt utav vädret. Först vart det iiiskallt men sedan var man överhettad ist! Haha det är aldrig enkelt förstår ni väl ;op

Igår tog alltså jag, Erik och Keenahi oss ut på en lååångpromenad. Ryggsäcken var packad med godsaker till oss alla 3 och sedan spatserades det ut i vårsolen. Keenahi hann tom med att ta sina första simtag någonsin igår. Haha han missbedömde lite och plums sa det. Så några tag fick han ta innan han var uppe. Men mitt i allt så sög han tag i en pinne och ville busa. Var väl för att lugna sig själv kanske på vägen upp?? Men när han kommit upp och skakat på sig så fick han ett litet ryck och busade till det. Wild and crazy om man säger så!! ;op tihi så söt!!

Glömde såklart kameran hemma så några kort från våran tur finns ej =(

Älskling fick visa oss vägen och när vi gått över sten och stock och järnväg, förbi ett bajsställe (reningsverk) ;op så hittade vi fra till bryggan vid vattnet. Där va det picknick och njuta utav utsikten. Satt där och myste tillsammans alla 3 innan vi bestämde oss för att fortsätta vår promenad. Den här gången hemåt.

Vi var ute 2-3 timmar ungefär. Riktigt gött och underbart!! På kvällen grillade vi och slappade vid teven. En perfekt dagen-efter och söndag helt enkelt!!

Ikväll är det alltså nattjobb som gäller. Men imorrn är jag ledig. Så imorrn skall jag nog ta en fika på stan med söta Johanna. Snacka lite skit osv - behöver man ;op Sen på kvällen är det dans! Usch nu fick jag lite nervositetångest då jag insåg att på lördag ska vi visa upp dansen!! Aiiks! Vad har jag gett mig in på??? Haha...

Nej ni dags att koka lite nudlar, om ca 5 min börjar Ellen också. Måste få min dagliga dos ;o)

Ha en bra dag!

Pöss

<3



Jag & Min Snygging från en utställning
=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är det ni ska dansa? Jag vill komma och kolla :D Kanske lurar med mig mamma och pappa upp så stannar jag kvar och festar med dig sen :D Eller du kanske har andra planer till helgen? Puss söta du <3

2009-04-20 @ 14:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0