God eftermiddag mina blåbär! <3

Idag har jag haft en bra dag!!! Varit på stan med älsk och fönstershoppat. Lite shoppade vi iaf... dammsugarpåsar....

Haha! =) Sedan så gick vi och käka och tjöta om framtiden osv... Mys <3

Sedan vi kom hem så har jag varit ut med hunden och dammsugit med mina nya påsar. Gick som bara den!! Haha... Så nu är det fint hemma!

Ikväll så kanske vi skall kalasa på pannkakor. We´ll see...

Skall kika runt lite här och sedan joina älsk i soffan tror jag. Bara slappa och ha det gött innan man ska upp klockan 6 imorrn för att jobba igen!

Har inte så mkt att säga mer än att jag har haft det supert idag! Glad och sprallig! Visst är det underbart! ;o)

Puss på er alla söta!
<3



Hittade den här bilden bland alla kort som jag har.
Den är tagen när vi hade Beatlesprojektet på skolan.
Årskurs 2 i ESDN - år 2003
=)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh herregud! har du fler gamla kort? :) har allt gammalt på min gamla dator som jag inte ens vet hur man får på haha! pusss

2009-04-13 @ 19:55:41
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0