Dansdag!!

Idag är det den stora dagen då vi skall ha uppvisning på soltorget. How fun?! Jo egentligen men har väl lite nervösångest just nu.. men det blir säkert bra... jo men det blir det ;o)

Idag kommer iaf min kära syster hit!! Varit mkt osäkert om det skulle bli så eller om vi skulle ta det en annan helg men jag fick ett glädjande besked imorse!!! Ååååh så glad!!! :-D Så hon kommer hit vid 14 ngn gång.. ska först kika på mig när jag uppträder och sedan blir det hit för att grilla lite och ikväll kommer folk och då blir det paaarrty!! =)

Jag jobbar dock imorrn så det blir relativt lugnt för min del. Men man kan ju iaf va social och ha kul!!!! =)

Kyss

<3



Foto: Evelina
Modell:Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0