Change..

Blev lite ändrade planer idag då.. J hade plugg att stå i till runt tre-fyra så vi insåg att det skulle bli lite för tajt inpå min träning =( Så idag blev det ingen fika tyvärr.. hemskt tråkigt....

Har inte sovit ngt mer sedan jag kom hem. Låg och göttade mig i soffan förut men insåg att det värkte i både nacke och huvud så jag gjorde nåt annat ist.. Hade det så himla mysigt bara, jag, Keenahi och Isma som flöta ut oss ordentligt ;o) Keenahi tog 2-sitsen och jag och Isma delade på 3-sitsen. Hur mysigt då!!? Sen fick keenahi nog av soffgöttande så han sträckte ut på golvet ist ;o)

Isma ligger ju inte så ofta i knät så nu när hon väl gjorde det så vågade jag ju knappt röra mig!! Absolut inte flytta på mig iaf =) hahaha... så då stod jag ut med lite lätt nackspärr!

Har tvättat en maskin och nu är den andra igång. Även kört en diskmaskin men än är det lite disk kvar, tänkte köra ett race sen och få bort allt! Like to keep it clean you know!!

Trots att jag har ännu en utav mina städdagar när jag är ledig så känns det helt okej? Känner mig glad ändå och näästan full av energi iaf ;o) Kan bero på att jag är ensam hemma? Går oftast lite lättare att städa då... och ibland behöver man va själv helt enkelt även om man ÄLSKAR den man lever med ;op tihi...

Har fått ett uppdrag idag oxå... som jag höll på att glömma bort! Haha.. men ett uppdrag ska jag väl klara av och hinna med.. har ju redan fixat 2 så! Halens och deklarerat imorse - gud så stor och vuxen jag känner mig! Not! ;op

Haha lite lätt flummig nu kanske.. kan la ha o göra med att jag sovit dåligt. Övertrött så att det skriker om det! Har lust att krypa under täcket och inte vakna förrens imorrn!! Hur var det med energin nu igen? Just det ja!!!

Jag skall ta mig ur den här lgnhten sen iaf och gå till apoteket och även konsum - för min mobil har kommit! Tjihooo!! :-D

Puss and Kyss and Kram

<3



Från Mallorca ifjol!
Jag vill va brrruuun igen!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0