Ännu en dag gryr

Nu var det morgon igen då! Fy fasen va trött jag är! Var inte kul när klockan ringde må jag säga! Ser ut att bli en fin dag iaf - det gillar vi! Lite tidigt än så länge att avgöra men man kan ju alltid hoppas!

Ikväll funderar jag på att gå på SATSyoga?? Har aldrig provat yoga och fick ett infall igår och kände att mjooo kanske? Så vi får se vad som händer ikväll!

Känner mig lite seg i kroppen idag efter all träning igår. Inte direkt träningsvärk men det känns =)

Nu skall jag läsa lite här på nätet då rå innan jag skall snöra på mig skorna och powerwalka till jobbet!

Ha en bra dag!
<3



Finn ett fel!!
;o)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!! Hihi vilken rolig bild =))) Ja kan rekomendera Yoga tusen gånger har tränat de i flera år o de e så underbart!!! O jobbigt men man går därifrån med eller avslappnat leende=))) Lycka till säg gärna va du tyckte

2009-04-01 @ 09:56:43
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Roberth Ström

fin vovve

2009-04-01 @ 16:50:03
Postat av: Virre

Hahah vilken rolig bild!! .. :D .. Skickar till dig om dramat på facebook :D ... Puss

2009-04-01 @ 17:47:52
URL: http://virrzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0