Tycka om

Måste även berätta lite vad jag uppskattar och tycker om:

Jag tycker så himla mkt om mina vänner - gamla som nya.

Saknar mina bästa underbara små gullungar: Nat & Elin som bor i varsin stad långt långt bort (känns det som ;-)) Dansat ihop och växt upp ihop, kan man säga. Finns fortfarande kvar i mitt liv. Uppskattar så himla mkt att de finns där och hör av sig och är så goa. Jag är en sådan person som bryr mig väldigt mkt om andra och tänker på dem osv men jag är JÄTTEdålig på att höra av mig. Är så rädd för att fölora de här tjejerna då jag är så dålig på att skicka ett litet mess eller ffa ringa. När jag precis har tänkt att idag så skall jag höra av mig vad händer - jo de här sötnosarna hinner höra av sig först. Ni skall veta vad mkt jag tänker på er och att jag finns alltid här om det skulle vara något! Går inte en dag utan att jag tänker på er båda. Nat som lyckas i sthlm och Elin som lyckas i Oslo. Två gudinnor - två stjärnor - så jävla bäst är de :).

Saknar även alla andra som man umgicks med i skolan och hemma i Åmål. Blir lite nostalgisk ibland ;)

Uppskattar att min familj finns där och ställer upp - jämt! Undrar vad man skulle göra om inte de fanns? Finns inget bättre än mamma, pappa och mina älskade älskade syskon. Är så stolt över dem alla - L O V E

Någon mer som betyder väldigt mycket för mig är min ÄLSKADE sambo Erik. Vet att vi har haft våra ups and downs men du skall veta (om du läser annars får alla andra läsa ;-)) att jag älskar dej så fruktansvärt mycket. Du finns här för mig och jag finns för dig. Finns ingen som du... Världens bästa. Det är du - bara DU! *My Love* Wiiie;-)

Är också väldigt glad för alla nya vänner jag har fått. Kollegorna på jobbet - några har blivit mer än bara jobbakompisar. Tack för att ni finns. Malin, Sara, Jessica mfl. Är så glad för de andra tjejerna som jag har träffat. Söte Helena från hundkursen som är hur härlig som helst. Johanna från festen som har blivit än nära vän och skitmysig. Snygga Sofie som jag mötte från musikvideoinspelningen och även Louise - Sandra även hon en härlig tjej :). Like you all :-D

Tänkte igenom igår kväll innan jag skulle sova hur jag skulle skriva och det blev inte lika bra - haha :-D Men hoppas att om ni läser förstår vad mycket jag tycker om er...

Puss på er alla - Ni är underbara


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad söt du är Lina... Tack så mycket för att du skriver så vackra ord ut för hela världen om hur du känner. I love you! DU har också lyckats! Blivit det du ville bli :) Wiieee! Proud! Underbart att läsa hur du känner med dig och Erik också :) Och jobbakompisarna som blivit mer än så :)



Saknar dig med

2008-09-04 @ 13:46:43
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud va du e søt guimman! inte kollat din blogg på læneg eftersom du uppdaterar så sællan..o vad ser ja! duuuktigt!;)

saknar dig massor men kænner precis likadant....vi kommer alltid ha varann=)



pussss

2008-09-16 @ 18:49:47
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0