Sova sova säng...

Zzzzzzz.....

Nu är det snart dags att gå och lägga sig. Vet inte om jag håller på och blir sjuk eller nåt? :( Känt mig lite början till febrig idag. Och är ifofs fruktansvärt trött så det kanske berodde på det bara?

Drog iväg på magdansen iaf efter jobbet. Kändes lockande att stanna hemma men är glad att jag gick dit för det var kul! :) Första tillfället o allt på nya terminen. Hade ny musik till uppvärmningen bla och den va skitbra! Fick en ny kick! :) Hade tröttnat en hel del på den gamla så det va tur!



Har ikväll sett på filmen Hitch - samtidigt som Erik suttit med den bärbara och kollat på you tube. Lite mkt ljud blev det till sist kände jag så nu hamnade jag här vid egna datorn ist :).

En annan anledning till att jag kanske känner mig sjuk är att mina visdomständer krånglar :( aj aj aj... hade skitont på höger sida förra veckan. Känns bättre nu men inte bra. Fast nu har det börjat att värka på vänster sida. Fasen va ont det gör! Känner mig bedövad av smärta i typ hela kinden :( bläää...



Måste visa lite bilder på min sötaste lilla ängel - Charisma Cinderella. Hon ligger inte ofta i knät men nu var hon jättegosig och vill vara med matte vid datorn ;). Lite kvalitetstid bara jag och hon :).

My sweetie!!




Isma kollar in vad som händer på datorn :)

   



Kolla lite här, gnaga lite där... kolla lite mera... hmm intressant ;op



Gos i knät!!



Redo för attack!!!!!

Sov så gott!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0