Snyft

ååååh jag är så arg och lessen. Först så kommer jag inte in på mitt bankkonto via nätet?? Och jag är bensäker på lösenord samt användarnamn?? Skitknepigt?? Ååååååååh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sedan så upptäckte ja förut att min mobil saknas. Har sökt härhemma överallt och den är inte här. Hmm... då har ja troligen glömt/tappat den på bussen när vi åkte från Väse. Ringt en massa ställen ingen vet något. Ring hittegods imorgon! Jag gick tom och stoppade en buss som va på väg te Väse för o se om det var samma men tyvärr inte. Den busschaffören var iaf otroligt hjälpsam och gav mig ett nummer till jag kunde ringa då han tyckte att det var alltför lång tid för mig att vänta tills imorrn. Tack va jag blev glad! Skyndade mig hem och ringde men där sa de samma sak - Ring imorgon! :( snyft snyft... jag vill ha min mobil!!! Den får inte vara borta. Själva telefonen är väl skitsamma men alla nummer, sparade sms från då jag och Erik träffades och alla bilder. Fy vad lessen jag är just nu :(. Usch orkar inte vänta tills imorrn....

Så idag är det värsta otursdagen för mig verkar det som? Har nog aldrig haft sådan här otur på samma gång??!!!!!!!! Och förkyld är jag också...

Va blir det egentligen????

Kommentarer
Postat av: Syster :)

Meen vilken otur :( fyfasen!

Det är bara bra med mig, hur är det med dig bortsett från allt som hände idag? Bra hoppas jag :) Joo men det kan jag nog, det tror jag allt.. Blir det liknande kläder då också eller? =) Jag ska kolla lite mer, är inte säker men det är nog inga problem :) PUSS, saknar dig med gummsan!

2008-09-21 @ 17:09:27
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: N A T

Oj va tråkigt! Synd att det inte var jag som hade tappat bort den för då hade den kommit tillbaka! ;P Nej förlåt. Hoppas verkligen du får tillbaka den imorgon! skickar lite eleltronisk tur

2008-09-21 @ 19:31:06
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Elin

stackare..=( hoppas den kommer till rætta!!!!¨puss

2008-09-22 @ 10:15:50
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0