Nystilad!

Nu är man nyfixad i håret. Blev bra - me like it :). Sedan fick jag agera frisör själv och fixade nyss pappa i håret :o) Hehe han blev så snygg så!



 

Färgade utväxten så jag är fortfarande lite mörk i underhåret men tycker att det ser mer "levande" ut då.

Har inte gjort så mkt annat än o varit hos frissan. Satt ute och fotade hundarna när de busade lite när jag kom hem. Sedan klippte jag pappa som sagt.



Busungarna de små godingarna ;op

Skall snart göra mig iordning och sedan blir det till att fota vid kl 18. Skall bli kallt - urre burr :o) Men men bara att bita ihop! Min egna idé och vilja så ;op.

Och sedan fem i åtta så anländer älsklingen! Waiting for you! Hehe ;op

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0