Hemma :)

Kom hem alldeles nyssens! Måste ju upp halv sju imorrn igen och är astrött! Catrin skulle ändå åka så då hängde jag på - need to sleep!!!!!

Har haft kul iaf så länge det varade och hann med att föreviga lite med bilder :)

Tänkte på när jag skrev häromdagen att jag uppskattade så mkt o en del människor. Kom och tänka på att jag glömde nämna bla mina "Emmor" ;) Min kära Emma hemmifrån Åmål och min andra goa Emma som jag lärt känna genom jobbet. Skitmysiga och söta tjejer är dom båda - me like you :). "JobbaEmma" var oxå på kräftskivan med sin sötsöta bebis :) Hon är så go  - titta bara!

 
Så söt i sina äpplebyxor och äpplestrumpor - hela hon är ett litet rött äpple :)
Och mamma Emma är så fin - världens bästa mamma!

 


Bild 1: Långbordet fotat utan blixt. Var så mysigt iordninggjort ute i "garaget" :)
Bild 2: Även här bordet men fotat med blixt istället - inte lika mysigt men fint ;)
Bild 3: Min lilla kräfttallrik håller på att forma sig. Det var jättegott - kolla in monsterklon!!!

 


Nu huggs det in - även missen Putte vill smaka kräfta/räka ;op



"-Äter kräftor räkor??? Och hur slåss dom? Räkor simmar ju baklänges??"
"-Nu blev det perverst!
Hahaha ;op



Putte spanar efter kräfta - men fångar inom kort en liten råtta istället - duktig missen!



Måste avsluta med vårat myspys kort. Putte gillade mig & jag gillar Putte ;o)

PuzZ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0