God kväll

Nu sitter jag och älsklingen och tittar på Dukes of Hazzard - lite rolig :)
Idag har jag haft en bra dag. Umgåtts med söta sofie och vi har haft kul - litte stöllige som sagt ;op. Hamnade på Rusta och hittade en massa skoj och billiga saker. Föreviga inte alla våra upptäckter men litte iaf. Bilderna har jag hämtat (snott ;-p) från Sofies blogg. Där får ni gå in och läsa. Samma Sofie som hjälpt mig designen som jag är mer än nöjd med. Roligt med förnyelse nu när jag själv inte fattar hur man gör - haha. Så enjoy some pictures!

Hittade snygga brills  - checka in mitt snöre som hänger - hahaha





Hotta brudar i finfina solstolen :)





♥ Gonatt & Sov Gott ♥

Kommentarer
Postat av: Nat

NU syns det skillnad! Tidigare idag var det den gamla med hjärtat. Så trodde du hade ändrat dom rosa färgerna bara haha! Förstod inte riktigt hur du kunde vara så nöjd hahah! Nu var det skitsnyggt verkligen! :)

2008-09-04 @ 23:31:26
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0