After Work

Var till bmb på after work med jobbarbrudarna igår ;). Var mkt folk och trevligt :). Liveband och grejer - Pumpbolaget tror jag de hette? Jag tyckte de sa byggbolaget först men det va litte fel ;op.

Sedan drog jag och Marie till Nöjes för där var det ju erotikmässan för troligen sista året. Var tjejkväll fram till halv 10 och vi drog la dit vid 8. Var inte så många tjejer där och det var tråkigt. Såg 2 manliga strippor och de var små tyckte jag ;). små pojkar typ 20?? Fast man vet ju aldrig de kanske var äldre...? Först en polis och sedan en cowboy.. hahahaha jag säger å det ;). Kan inte ta det så seriöst jag utan jag håller mig i bakgrunden så att jag kan skratta lite ;). Synd men så är det... Sedan så släppte grabsen in vid halv 10 och då kom även desto fler tjejer och det blev lite mer folk och drag. Var kul. Roligast är nästan att gå runt och kolla på alla grejer och folk ;op.

ikväll blir det Nöjes igen fast vanliga nattklubben med min supersöta Malin :-D. Skall bli kuuul! Var jättelängesen jag var ut och dansade där och jag brukade ÄLSKA nöjes - thats my dancingplace ;op.

Nu kl 14 så skall jag iväg till Cam Arena och kolla på älsklingen som skall ha seriepremiär med innebandyn! Lycka till!!!! Puss ;op

Ha en underbar helg gullungar!
Pyss



;op

Kommentarer
Postat av: ♥ Sofie ♥

tack sööötis. ja hoppas vi kan röjja ikvälL! Om ni får tråkigt på förfesten eller nått så vet du vart du ska dra med alla ;) Till robin & mig :D miiiihii!





<3<3<

2008-09-27 @ 12:37:40
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0