Usch :(

Hade världens hemskaste dröm inatt! Drömde att Erik var otrogen.. usch så elak och så iskall... fy fan var bland det värsta jag drömt - så verkligt!!!!

Gud vad jag slog den tjejen, men jag kunde inte slå hårt men jag bara slog och slog och slog. Slog även Erik... men han var så känslokall. Ingen ånger alls. Jag grät och grät i min dröm!! Vaknade av att Erik rörde vid mig och då brast det på riktigt! Shit vad jag grinade!!!!!!!!!!!! *buhuu* Hade hjärtklappning, får det nu när jag tänker på det. Får ont i magen när jag tänker på det. Allt han sa, allt han gjorde.... usch...

Därför var det så underbart att vakna och inse att det inte var så. Få krama om honom. Ha någon som tröstar en. Förklarar att det bara var en dum dröm och att det aldrig kommer att hända i verkliga livet... och jag vet det... jag kan verkligen lita på honom... Han är den bästaste av dom bästa!

Gud vad jag älskar dej, tack för att du finns :-)

*My Love*

Kommentarer
Postat av: Elin

men liiiilla ælsklingen då!! stackarts...sjælv høll jag min kæra karl vaken hela natten genom att prata i sømnen det handlade tydligen om mitt missnøje øver pingviner..hahaha....saknar dig...puuss

2008-10-20 @ 10:20:26
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0