Sweet <3

Igår kom som sagt söta Cissi hit på kvällen. Var hur mysigt som helst att träffa henne! Hade massa att prata om som vanligt och det var skönt att prata av sig lite :).

Tog även en del kort. Så kul att fjanta sig framför kameran. Cissi är ju en naturbegåvning! So wonderful! ;o) ååååh vill göra om hade superkul!

  
   
 

Cissi bjuder på sig själv - really nice ;o).

Haha kolla in min blå tunga, här kan man inte smyga med att man ätit blåa godisar. Ser ut som en galen gammal käärring! :-D

Work it baby! ;o)

På sista kortet skall jag göra en posé men ramlar. Haha bara för bra :-)



Sedan kom Erik och hans kompisar och joina oss en stund innan vi drog till BmB.
Var kul att skaka rumpa ute men har alltid roligast hemma nu. Vet inte vad som har hänt?? Har man blivit gammal?? Haha usch usch... mmm jaaa jag fyller ju ändå 23 snart ;op. Längtar efter en hemmafest! Får kanske bli det när jag fyller år?? Visst de som vill får väl gå men det vore kul om många ville stanna och bara vara crazyy hemma :-D.

   



Älskar dej så mkt gumman - Du är super! :o)


Var ute med pluppen förut oxå. Är sååååå underbart väder ute! Jag och Keenahi tog oss en promix i det fina vädret. Busade i sanden vid stranden borta på Sundsta och prasslade i löven under träden. Tihi så underbart :o).

Nu skall jag snart in och pussbomba min älskling! Åååh jag är så kär - pirrar i magen ;o) Känns så bra mellan oss - pyss!

Schnygg!


I love you!!!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: cicci

Haha alla kort oxå lina=)!! tack för igår baby! I loooove ya!!=PP

2008-10-19 @ 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0