Suck

Ushc mår inge bra... har SÅ ont i min rygg. Blir bara värre och värre de här dagarna. Har även fått ont i axeln/skulderbladet.. fyyyy.... blir på så dåligt humör när jag har så ont... vill bara krypa ner i sängen och vila.. få ordentlig massage så att det lossnar.. snyft jag orkar inte med detta... blä!

Har haft ont i magen i 2 dgr också på kvällen. Gjorde så ont när jag gick sista kvällssvängen m Keenahi igår. Fick bli en kort promenad - kunde inte riktigt gå upprätt. Vad är det för fel?? Hoppas det är bättre idag - så konstigt att det kommer på kvällen?? hmmm...

Nä fy fan det är inte mkt som är bra just nu... tror att det kan vara e del stress kanske? Känner mig stressad och utmattad... need to sleep.... men men det är bara att kämpa på - det blir nog bra snart...

Ge mig en kram! Då blir jag gladare tror jag ;o) Kramar är bra... så gossigt...

Såg något gulligt igår när jag cyklade hem. När jag svischade förbi ett hus m lägenheter så såg jag ett par som stod i köket och kramades. Jag blev alldeles varm - så sött!!! Tihi :-) Kärlek är så fint... kände hur jag blev kär och skyndade mig hem för att krama på min egen älskling i soffan :-D hihihi....

Nej det är bara att bita ihop - den här dagen tar nog också slut snart... Aj min axel & rygg!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nat

Kraaaaaaaaaaam Usch jobbigt när kroppen krånglar. Nåt du inte tål när magen är så kanske? Ses på lördag! Jag längtar ihjäl mig!!! :D Love

2008-10-23 @ 22:26:35
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0