Lovely Sunday

Det är så skönt och vara ledig och bara vara. Haha min helg har varit helt perfekt. Jag bara njuter fullt ut varje sekund ;o).

Tog en morgonpromenad med Keenahi imorse. La då ett spår till honom. Gick sedan hem och grejade lite. Diskade, tvättade och glodde på tv medan han låg ute och göttade sig på balkongen. Sedan när drygt 1 h gått så gick vi tillbaka till skogen för att spåra. Jag är inte så bra på att lägga spår tror ja? Vet inte riktigt hur vinden går osv... Han brukar ta dem klockrent men idag gick det inte lika bra så något fel gjorde jag? Men han hittade allt rätt iaf och i slutet så låg hans kära märgben ;o). Stolt som en tupp bar han det hela vägen hem sen! Tyckte att matte var jobbig som stannade till på vägen och plockade kastanjer :-D. Men nu skall här pysslas och göras fint. Erik tog bort lite växter ur akvariet igår och han undrade om jag inte ville göra något med dem? Jo men visst - så nu skall ja försöka få till en liten höstdekoration :-D.

Erik är och jobbar i kiosken i innebandyhallen. Jag skulle också stått där men han fick sällskap av en annan och det var skönt för jag vill bara vara hemma och baaaara vaaaara ;op....

Nu skall jag snart se reprisen av "Vem vet mest?" för Liza brorsans fru ( ;o) ) skall vara med där!

Sen ikväll blir det magdans - wiiiho!

Ha en uuunderbar söndag <3

    
     

Stolta Snyggingen i sin sele och med sin kära ägodel märgbenet ;o)

Schnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0