Kvällinga!

Nu sitter jag här och degar framför datorn. Hade inget sug alls idag för att gå ut!!! Men fick ett mess från sötaste Cissi om vi skulle ut idag och det var ju jag som fråga först ;o). Gör mig på partyhumör sa jag! har nu vilat, lyssnar på playdio och blir allt lite party så snart dyker hon upp hoppas jag och jag skall strax fixa till mig lite :-D.

Är även bjudna till Sofie och dit ska vi väl kanske försöka hinna med innan eventuell utgång ;op. Har ju lilla vovven att passa först och så får vi se vad klockan blir. Men what the hell!!! Nu blir jag paaaaaarrty när jag får lyssna på en massa bra techno :o)

Var på stan och shoppade loss med Erik igår. Var mysigt. Det som krånglade var att vi inte fick tag i Keenahis medicin i stan så vi fick ta oss ut till Bergvik bara - litte segt ;op... Men annars så vart det bra! Köpte smink, nagellack, blodrött ;o) en jacka/tröja, en cerisé tunika som jag skall ha som kort klänning tänkte ja och lite annat smått o gott :)

Fixade även mina glasögon! Sååå nöjd! :-D Haft dem idag - klämmer bara lite på näsan av ovanan nu så ikväll blir det nog linser...

Idag spelade Erik innebandymatch. De vann med 8-5. Myyycket bra! Var på håret att de tog igen men Ulvsby kämpade väl! Well done! Nog en av de tuffaste matcherna iaf! Jäklar va hårt det var! Men så skall det var - fast det får inte gå till överdrift... en del vart ju helt galna! Störde mig mest på några som satt på läktaren nedanför oss.. vuxna människor som håller på.... hade deras lag lett så hade de aldrig sagt något men lite sunt förnuft för f*n!!!! Man kan inte sitta och skrika BRAA när en person blir översprungen och kan nästan slå ihjäl sig!!! Asså åååh sånt går jag igång på alltså!!!! Uppför er!!!!! Snälla!!!!!

Nej nu skall jag inte bli upprörd! Dags att kleta på lite make och göra sig redo - vad skall man ha på sig? :oS

Trevlig kväll partyråttor! :-D



Pussssss ;op

Kommentarer
Postat av: Nat

Nice eyeglasses! Hörde du med cicci om nästa helg? :) Ha så kul ikväll! pussar

2008-10-18 @ 21:06:55
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0