Filmkväll

Var hem till en kollega ikväll och kollade på film - skräckis!! ;o) Var längesen jag såg skräck så det var kul. Vet inte vad jag skall tycka om filmen riktigt?? Bra?? Njaaaaeee... Äcklig?? Mmmmjao! Haha jag fick riktiga kväljningar minst 4 ggr!!! Usch o fy o blä! illamåendet satt upp i halsen. Avvridna armar och folk som tuggar på sin egen tarm ger jag inte mkt för.. mkt blod.. mkt slask.. mkt knak... några nakna bröst.... hmmm usch skräckis var det ja...

Skall snart gå och lägga mig. Godingen tittar på fotboll. Hoppas på att få med honom till sängen snart, vill dänga kudden och bäst om man kan hålla någon hårt i handen nu så att inte äckelpsykona tar en i drömmen... iiiihhh....



Ändå Stormare som var med i filmen. Spelade galen man. Nä usch känner lite obehag i nacken allt....
Rekommenderar jag den??? Vet inte riktigt alltså.....

Kommentarer
Postat av: Elin

haha lina...vi har førstørt alla skræckisar genom att ha kollat på dem sen vi va typ 9..haha nær vi alltid satt i thomas rum o kolla...jag tycker typ ingen skræckis e læskig længre...e væl hærdad..haha=)

2008-10-22 @ 10:34:00
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0