Vilken härlig natt

Nä där ljög jag.... Har en hund som nog är magsjuk eller ngt.. Började igår morse. Har sprungit ut med honom flera ggr sedan dess. Under kvällen var jag nog ute en gång varje kvart typ... har sedan inatt sovit på soffan och varit uppe och ute vid 03, 06, 06,15 06,30 osv.... Var till jobbet och hämtade lite pro-kolin och grejer förut så hoppas jag att det vänder. hade blod i avf. nu på em?? Suck suck.... rel. pigg fortf. men märks att han är dämpad.. Får se åt vilket håll detta går. Inte så hoppfullt än så länge iaf...

Sedan så mår jag inte så prima själv heller och bättre blir det ju inte av att man inte får sova och vara ute och springa hela tiden.... nä usch o fy o blä... jag vill bara att vi skall vara friska o pigga båda 2...

Hade fundering på att gå på bio och ut o äta igår men vi blev hemma och tur var väl det med facit i hand. En lägenhet full i diarré hade inte varit kul... Eller en hund som mår kasst för att han inte vågar göra ifrån sig inne... Hade även pratat med Malin om att ev ta våran middag igår men då varken jag eller keenahi mådde bra så fick jaf avböja.. Men den som väntar på något gott så säg :-)

Blev bjuden på god mat av Erik igår iaf. Till förrätt smörgåstårta som sagt som han gjort själv. Smakade mumma med tonfisk och gurka i!! Sedan till huvudrätt blev det Potatischips o rostbiff med rödvinssås :-) mmm slurrp vad det var gott! Till det hade vi en sallad m bla fetaost i och bearnaisesås. Dryck vitt vin och Coca-Cola :-D Blev mat över så det blev fiiiina matlådor att ta med sig till jobbet! Efterrätt var varma jordgubbar/banan/kiwi med smält vit choklad på i ugn och vaniljglass. usch känner att det vattnas i munnen nu!!!

 



Åååååh jag blir hungrig :-D


Skönt nu ligger iaf Keenahi och vilar sig. Hoppas att det vänder. För oss båda.....

Kommentarer
Postat av: Nat

Värsta snajsiga maten ju :) Jo haha det var Haga-håkans nummer hahahah!! Det har legat kvar på simkortet i flera år, sick! bläddrar aldrig igenom telefonboken heller så visste inte ens om det. Hahahaa..!



Krya på er pussss

2008-11-09 @ 19:07:40
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Emma

Nämen usch va jobbigt för stackars vovven :( Hoppas han blir bättre snart. Och du med förstås!! Tack för inbjudan oxå. Jag jobbar den helgen med får se om jag kan ta ledigt. Jag hör av mig längre fram. Ha det gött gums! love ya! puss

2008-11-10 @ 19:35:09
URL: http://www.jackams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0