Jaaaaaa

Jag har världens underbaraste fantastiska finaste människan i mitt liv!!!! Min älskling gav mig en perfekt present! :)

Blev väckt av skönsång med frukost på sängen, vaniljyoghurt m färska jordgubbar. vitlöksbaguette med ost. 2 shottar m smooties :) ett glas citronte som vi köpte i turkiet. ååååh vad det var gott - smakar alltid så mkt bättre när någon annan fixar ;).

Keenahi var med på ett hörn i födelsedagståget - isma hade smitit in på toaletten - haha! Men de gav mig lite kel o gos när jag gott upp så sjöng jag en egenkomponerad sång åt dem istället som keenahi avslutade med ett voff voff och Isma kelade lite till ;)

Först fick jag en superfin adventsljusstake utav Erik. Ett rött hjärta i keramik och 4 vita ljus. Så slipper jag ha min brandfarliga egenanordnade i år igen :-p. Sedan frågade han om jag blev besviken över att bara fått en present? Det tror jag det sa han och pep iväg! in kommer han med datorn och visar mig ett vackert hotell i Gbg som vi skall bo på dagarna innan jul och vi skall på Liseberg!!!!!!!!!!! åååååååh vad jag är glad!!!!!!!! Så himla mysigt!!!! Sticker direkt efter jobbet och skall bo på hotell i 2 nätter med julhandling och julmarknad på liseberg :-D Hotell Riverton. Wunderful!!! jag blev så glad att jag började gråta.. hahaha jag är lite känslosam sådära ;op.... wiiiiiie längtar asset av mig!

Sedan när jag kom till jobbet fick jag grattis och sång och grejer. Var in och kikade min mail och där hade jag fått av bästaste malin att hon bjuder på mat och dryck på valfri restaurang här hemma i Karlstad och ett fiiint kort på oss 2. Hahhaa jag höll på att dö!!! Så fula men söta ändå är vi ;op. Så nu längtar jag till det också!!!! Måste planera in en dag snarast! :-D

Har fått en del grattis sms och dagen är inte slut än! gud vad jag älskar att fylla år! Min alldeles egna dag! Blir som ett litet barn :)

Tack tack tack tack tack tack tack tack!!!!!

Skall lägga upp lite bilder efter kalajset hemma också och visa alla presenter :)

<3 Love you all!!! <3

Kommentarer
Postat av: Manuela

Grattis Lina :D

2008-11-05 @ 11:42:34
URL: http://manuelaa.blogg.se/
Postat av: Syster :)

GRATTIS IGEN LINA :D Visst har ja lagt ut fina kort? haha

2008-11-05 @ 13:55:55
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0