Godmorgon!

Är det för mig idag ;o) Gick nyligen upp. Fick jobba till 04 inatt och sedan sov jag där till tjugo över 7. Var astrött och hade funderingen på att sova vidare men det är skönt att komma hem till sin egen säng. Pussade och rastade snutten, gav han mat och grejer och pussade på honom lite till innan jag gick hem ;o).

Eller rättare sagt cyklade.... i spöregn..... fy f*n vilket väder det var!!! Usch och jag orkade verkligen inte gå med paraply över huvudet utan tog på mig regnjackan och kämpade med cykeln utan luft i däcken :oS haha suck... jag såg ut som en blöt katt, hund eller what ever you like... Det bara droppade utav mig när jag kom hem och jag frös. Mina lår var som isbitar. Så det var bara att plocka av sig och torka håret och sedan krypa ner under täcket. Och jag kunde verkligen INTE somna... åååh!! Låg bara och vände på mig och frööööös!!!!! Tog på mig min tjocka filt över täcket men inte så mkt bättre. Sedan när älsklingen skulle upp och iväg till skolan så fick jag hans duntäcke också. Haha så jag låg med 3 (!) täcken och frös fortfarande men mkt mindre som tur var iaf. Vaknade för en stund sedan och var inte överhettad utan det kändes helt underbart - ville inte krypa ur min kokong ;op Haha ja herregudars säger jag bara!!!

Gick upp vid 13 - trodde att klockan var mkt mer faktiskt så det var gött. Och fick mig en glad överraskning! En riktig hottie satt framför datorn och hade inte alls åkt till skolan ;o) Så det tyckte jag om, blev faktiskt lite glad av att se honom hemma. I´m in Love.....

Nu blir det strax lite mat. Frukosten bestod nyss av 2 clementiner och ett glas juice så nu är det snart dags för mat tycker jag ;o)

Ikväll så skall jag hem till Underbara Malin och mysa och tjöta rava av oss ;op. Hade först tänkt att gå ut och käka men så bestämde vi oss för att jag åker hem till henne istället. Väldigt mysigt :o) Så jag längtar tills ikväll då jag får åka dit - tihi :-D

Imorgon kväll är det jobb igen men nu skall jag njuta av fredag :-D

Pussah!


Söt va?! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0