Dagen gryr

Ytterligare en dag går. Tråkigt att vara hemma och inte må bra. Och idag mår ryggen piss också.... suck....

Keenahi är kvar däruppe. Inte bra än. Skall tas en massa prover så får vi se om det hittas på något? Vill bara att han skall bli bra och vara min lilla bröthög som alltid :-).

Nu busar Missemauen med en liten råtta. En leksak alltså ;o) Ni kan vara lugna - ingen äkta vara här inte! Bara en skallerråtta i plast ;op.

Ikväll blir det Bonde Söker och Greys. Och tänka på min lille nutt nutt.

Hade fixat så att jag kunde gå på releasefesten på fredag men stannar hemma. Tråkigt men så får det bli. Kan inte åka till en annan stad när K är sjuk. Skulle aldrig förlåta mig om något hände och jag var i en annan stad. Känner mig inte på parrtyhumör när varken jag eller han mår bra heller. Kommer inte kunna slappna av och ha kul ändå :o(. Men men det kommer väl fler ggr kan man hoppas på :-) Då situationen är lite bättre och lättare.

Nej nu skall Isma få apportera lite mera!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0