Värker

Min kropp värker. Har träningsvärk och det är bara gött men har fått ont vid sidan av vaden. Antingen är det hälsenan eller benhinnan?? Hade tänkt träna idag men tror jag skall lyssna på kroppen och vila den. Fast jag får ångest över att inte åka iväg :( så typiskt! Har velat gått på det här passet Body Jam i flera veckor och idag skulle passat så bra. Så därför har jag ångest. Jag vill men borde inte.. så det blir nog vila. Usch va tråkigt!!

Skall färga håret på A snart. Skall sedan höra med E om hon vill provsminkas inför balen. Sedan blir det väl filmkväll och något att äta. Där av en anledning till att jag velat träna idag, känns bättre och äta onyttigt då ;). Fast jag får väl tänka på att jag har kört dubbla pass i 2 dgr nu också. Borde väl lyssna på min kära E som säger att man kan överträna och då ger det ändå inget. Vet inte om jag ligger i risk för det men nåt är det ju. Nää skärp dig nu Lina - det gör INGET om du skippar idag. Keep on next week ;)

Idag har jag varit till Begvik med M. Shoppade loss lite :), Ett par svart/rosa Puma träningsskor. Insåg igår att mina fötter ej mådde så bra av de som jag hade så nya fick det bli! Köpte även 2 cardigans, en ljusrosa och en grön. En blå tröja/topp och en brun tunika + ett guldarmband m 3 ringar. Allt var jättefint och jag känner mig nöjd :). Var nära på att inhandla en väska från MQ också meeen jag sparade de pengarna ;). Får se kanske köper den senare ändå ;) tihi. Köpte även lite dricka inför helgen. Blir bowling med mina tjejer ifrån jobbet och sedan dans på Nöjes :-D

Idag tog jag och Keenahi är skön promenad i skogen. Vi satte oss och solade på ett berg. Jag tyckte att det var hur skönt som helst men Keenahi höll nog inte riktigt med ;). Efter vi suttit där en yttepyttestund så började han dra i kopplet. Drog närmare min hand och sedan började han prata. Haha ville han gå? Verkade som det och sedan vart han nöjd. Haha såg så roligt ut :) tänk hur dem är - som små barn. Mitt barn :)

Nu skall jag strax gå till affären och inhandla lite inför imorrn. E kommer hit med stora bebismagen och så blir det Let´s Dance + massa göttit :) Guacamole med nachoschips, gurk - och morotsstänger + godisgott :).

C-ya!

Nyfiken på bilder på några utav mina kläder så se www.ginatricot.se Elina cardigan ljusrosa + (mellan)grön/turkos á 179:-/st. Den här skon fast rosa/svart.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hmm, var vid vaden har du ont? Eller menar du framsidan? Åh va kul med shopping! :D Jag vill se fler bilder! Bilder på dig! Bilder på allt ;) hihih. Vem E äre som är med barn, äre saarikoski?? Härligt där på berget, synd att ni inte kunde stanna längre... ;P Ne jag har gratis blogg :)

2008-03-06 @ 21:12:11
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: Elin

Gud va du e flink gumman! tränar o grejer!Ja Börne var en klass för sig...dock tror jag att ja går det lite mer avancerade passet nästa gång...detta va ju typ nybörjare för ja va rädd att inte hänga med...hahaha men de e väl som att cykla..;) hoppas
allt ebra med dig!!! puss pusss

2008-03-07 @ 13:27:57
URL: http://elinjd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0