Söndag

Borde uppdatera men tid finnes ej. Försöker mig på lite snabbt nu iaf :)

Kämpar på på hundkursen gör framsteg trots en liten incident men det var inget farligt. Kul att se att man kan få kontakt med sin hund. Att hunden tycker att matte är rolig och hur cool som helst ;). Med enkla men bestämda metoder. Lugn och bestämd. Det är allt det handlar om.

Annars har väl veckan varit sådär. inte varit hemma så mkt känns det som, bara sovit hemma. Som det ser ut nu så jobbar jag bara fre nästa vecka. Ska väl ta tag i lgnht och annars träna mig själv och Keenahi. Hoppas på en BRA vecka nu iaf. Vill skratta och vara glad! känns som om jag bara gråtit och surat den här veckan som var. Så f*bannat tråkigt. Mår bättre när allt är positivt och när jag är glad ;)

Skall om en stund ta en promix med K och sedan blir det väl pizza och teven. Är så trött i ryggen. Jag och K gick fram och tillbaka till jobbet imorse och hämtade foder. En rask och bra promenad men lite påfrestning på min rygg dock :S.

Dansade magdans förut oxå. var kul idag. var inte så sugen innan jag kom dit men väl där så gick tiden fort och det var kul. Vi gör en rolig dans nu oxå :)

Förresten var på Sats i onsdags och körde dubbla danspass. Haha jag har fortf träningsvärk. Kan knappt nå bh:n bak på ryggen utan att armarna går av - hahaha! :D vaddå otränad? ;p

Hoppas på en bra vecka som sagt,

bye so long...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack! Vette fan om det blev nån röd vecka eller inte. knas. Hur äre med dej? Är det bättre? :/ är du ledig nu fram tills fredag? Äre bra på sats förresten? Ja å jim ska börja gymma tänkte vi. Väler mellan gym 24seven eller vad det heter, och sats. Dyrare på sats men dom kanske har mer grejer? Jag vill inte dansa eller så utan bara gymma och typ stå på en sån där grej som cyklar runt med benen fats man står upp. Som en orbitrekk på tv-shop :P puss!

2008-03-03 @ 16:43:57
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: Elin

hihihihihi crosstrainer heter de nathalie!!=)
jag trænar oxå på sats..trivs vældigt bra med de..men jag har iof inte hørt talas om de andra..;) puss

2008-03-04 @ 11:50:13
URL: http://elinjd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0