Mår inge bra



Bläää... jag har sån huvudvärk :(. Började igår kväll när jag kom hem ifrån jobbet. Blev lite bättre när jag fått i mig en bit pizza men sen började den igen. Kunde knappt sova igår!! Gaaah värkte som fan vid tinningen och bara dunkade i hela huvudet. Var alldeles varm, ville bara ha en hammare och.... tja allt skall väl inte skrivas kanske.. haha.. Imorse när jag vaknade så fortsatte det... snyft... aj aj aj... var ute med keenahi men det gick inte... fick ringa jobbet... CL sjuk.. fy fan va tråkigt... vet inte hur jag skall göra imorrn... känns som om ja borde ta en dag till men det är så jobbigt att vara borta... förlorar pengar... o så... men men ja borde väl lyssna på min kropp... annars så är det ju min omgivning som får lida... ja bryr mig inte men måste tänka på andra... jepp så är det...

E stannade hemma ifrån skolan idag och tog hand om K. Sååå snällt. Och han har städat, diskat, tvättat, hadlat och varit ute m K. Fan va underbar han är. Ibland kan allt han också ;p... tihi... fick en Tip Top glass förut OCH en bukett med tulipaner :). Gula - fiina. *ler*. Nu skall han snart göra pannkakor. Jag tog mig upp och gjorde smeten förut iaf. Men nu skall jag nog krypa ner i sängen igen, så fruktansvärt ljud - och ljuskänslig.



Nä idag är det synd om mig. Haha eller inte speciellt ;) Men det är inget kul att må dåligt. Rör mig som en 80-årig gammal kärring... hahaha fyy f*n... segt värre...

Igår när ja gick hemifrån jobbet så var det något som fick mig att börja undra över en sak. Det var ju kallt och soligt igår på dagen. Morgonen var dimmig och kvällen likaså. Men när jag var nästan hemma och gick under björkarna längs vägen så droppade det ifrån dem? Varför blir det så? Kondensen kanske.. det är säkert logiskt värre men det var som om träden blödde...eller grät egentligen men coolare om de blödde ;). Var lite små creepy... och litte fränt också... haha lättroad?

image18


Take care <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Krya på dig

2008-03-17 @ 19:09:36
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0