Hemma igen

Kom hem idag. Var ju till sthlm igår och såg på Rihanna med M. Såg att hon hade fått jättedålig kritik men SÅ dålig tyckte jag inte att hon var.

- Hon var SKITsnygg som vanligt och ser äldre ut än mig då hon är yngre - kul? Nej! :)

- Dansarna var grymma! Ville bara hoppa upp på scenen och vara med, få lära sig alla moves och bara köra järnet! Tänkte då på min vän N som kommer att stå sådär en dag. Vet att hon kommer att lyckas. Litte avundsjuk jag är ;). Grym dansare, en STJÄRNA. Det är du det min groada.. *tihi*

-Kläderna var helt okej, snygga men ja kanske en aningen rockiga. Hade gärna sett lite mer "glamour". Hon har ju stora möjligheter den tjejen iaf.

-Bra röst live. Fast ibland på de höga partierna blev det lite FÖR skränigt.

Skall jag tänka på något negativt så var det väl lite för mycket "head-banging" ifrån hennes sida. Hon rockade på huvudet lite väl ofta och lite väl mkt. Ljudvolymen var i högsta laget. Har ju varit på Både Justin och B.E.P och kan inte minnas att det var så högt. Jag fick hålla för öronen ibland och det är inte likt mig. Öronpropparna var skippade som vanligt men skall erkänna att jag saknade dem..

Hon har en stark röst men som sagt ibland överröstades hon av musiken och ibland skränade hon för mkt., Och sedan var hela konserten alldeles FÖR kort. Hon har kanske inte fler låtar? Jag och M kan inte minnas att hon körde SOS men enligt tidningarna så gjorde hon det? Men men jag sammanfattar det hela med ordet BRA iaf ;).

Lite shopping blev det allt också! Var fast besluten att jag skulle ha med mig saker hem och det blev en del.

- Ett turkost linne ifrån Åhlens WESC style name KICKAN

- En cardigan ifrån Gina Tricot. Köpte ju en turkos/grön och en rosa här i Ksd. Fick med mig en vit hem nu fr Sthlm också ;).
- 3 halsband ifrån Ur&Penn.
- En turkos/grön topp ifrån en affär som jag glömt namnet på. Lite rynkigt fram. V-ringad men jag vill ha det djupare så jag skall sy om det lite.
- En mascara och läppglans ifrån The Body Shop. Min förra mascara var en aaaningen torr :) *hah*




- Ett par sjuuk snygga jeans med utsvängda ben och hög midja ifrån butiken Nicole. Håller in magen och sitter jätteskönt. Kommer nog att bli mina favoritjeans! Man ser lång ut med långa ben och en slimmad midja. Kan det bli bättre? ;)
-Ett par svarta Over-Knee strumpor. Blir snyggt i ett par pumps och kanske shorts eller kjol?
- En parfym ifrån Åhlens. DAISY Marc Jacobs.






Hittade inte bilder till alla *tyvärr* Hade hoppats på att få visa jeansen men får väl ta kort på mig själv med dem någon dag ;).

Sådär tror att detta var allt. Kommer att beställa hem ett par skor snart också. Troligen de rosa som jag visade för ett tag sedan. Får se om det blir på den här lönen eller nästa ;).

Nu är det snart dags att sova, skall jobba imorrn och helgen + alla dagar nästa vecka! Så det dröjer innan jag kommer att känna mig utvilad. Typ påskafton :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fan hade oxå velat gått!!! :D En liten fråga bara... Varför ringde du inte när du va i sthlm? Vi kunde ju ha setts på en fika/shoppingtur?? Nej nu förstår jag inte.

2008-03-13 @ 22:05:54
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: Nathalie

Tack så jättemycket för dom fina orden!

2008-03-13 @ 22:06:54
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: Elin

va kuul o gå på konsert! o va roligt att shoppa!=)
længesen ja var ute på stan o bara shoppade! nu blir de istællet lite då och då(jaa varje dag typ men...) de blir inte riktigt samma..som nær vi till exempel åkte o shoppa i sæffle på lindex! hahahaha "var ligger centrum?" hahahaha saknar dig babe..puss

2008-03-14 @ 15:26:38
URL: http://elinjd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0