Dagen efter

Var ute igår kväll och bowlade på Nöjes och sedan dansade vi tills det stängde :). Hör och häpna Jag vann bowlingen! Haha JAG :) Skitkul! Jag brukar aldrig vinna utan ligga mer i botten men nu så, gjorde helt okej ifrån mig också tycker jag nog :).
Tihi!

H ifrån hundkursen kom oxå! Tyckte jag var mkt roligt! Mysig och snäll tjej - och bra på att dansa! Vi hade skitkul allihop (hoppas jag?) haha jag hade skoj iaf, även om det blev lite segt mot slutet.

Bra mår man idag också eftersom det bara blev 3 cider igår, drack den sista halv tio :).
Är bara lite allmänt trött och sliten men skönt att ej må dåligt.

Måste bara berätta om en produkt som jag har blivit kär i! Den heter Dust it ifrån Osis+ . Det är som ett puder som man har i håret och får värsta volymen! Perfekt till mitt annars så raka och platta hår om jag ej gör något med det. Man kan ha det i hela håret men det räcker att ta det i hårbotten och sedan får man massera "gnugga" in det för att det skall aktiveras.
Skitfränt! :)
Sitter i länge också! Bara att gnugga mera när man tycker att det börjar falla ner igen :).
Hehe en stark rekommendation ifrån mig om ni vill ha volyma! :)



Nu idag så är det sista hundkurstillfället. Åh jag kommer att sakna det! Har gett mig SÅ mkt av att vara med där. Har växt som person och hundförare känner jag. Så j*la gött! K har också vuxit och det märks att han mår bättre även han.
Mer trygghet och respekt.
Underbart :)
Vi skall väl träffas om ett par veckor igen för en uppföljning men jag vill ha någon gång i veckan ju! Brinner för det här! Gjorde det innan också men det har tagits ett snäpp högre ändå. Är mer engagerad och har mer vilja! Vill bara träna och umgås med K hela dagarna. Och det går det inte eftersom jag har ett jobb att sköta men ni fattar!
Åååh tack för att det blev så här :) tihi.

Nu är det väl snart dags att äta mat. Skall iväg tidigare för jag åker med en kursledare och de skulle ha en annan hund innan våran kurs, så jag får åka med då.
Har precis ätit hallonkräm m mjölk :)
Men om en stund är det väl dags för något mer matigt..

B fyller år idag också! Lilla brorsdotter :)
GRATTIS GRATTIS
<3

Ha en skön söndag,

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul att det har gått så bra på hundkursen! Å grattis till vinsten :P Den där kanske man skulle prova.. Men den är rätt dyr va..? Ja vi hade det sköj. Jättemysigt när vi började sjunga å så i köket. Sen var vi bara helt flummiga och jagade varann i lägenheten å höll på haha! Jo det där med att ändra bloggen. Det var en tjej som hjälpte mig (därav felstavningen under mitt namn ;P ) men det man gör är iaf att gå in på redigera stilmall. Så är det en massa html-koder där som man byter ut. Hon skickade en sån hel text till mig som hon hade fixat ihop själv. Sen klurade jag ut vart jag kunde ändra. Så antingen krånglar du själv i mallen som redan finns eller så lär du dig att skriva nya eller så ber du nån om hjälp ;) ha en skön söndag. ps nästa gång du kommenterar i min blogg, snälla länka till din då så jag kan svara direkt ;) ds

2008-03-09 @ 18:02:37
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0