Torka

Haft mkt o göra samt en dator full i virus därför har ja inte skrivit här... sorry sorry... ett tag är ja väldigt aktiv men sedan blir det torka igen... thats life :(

Ååååh igår fick jag världens bästa start på dagen :) älsklingen kom m en bricka m frukost och ett tänt ljus... jättegott och uppskattat :) myspys... bara det att jag trodde att han satt och stirrade på mig så ja peka finger innan jag öppnade ögonen... haha haft ganska dåligt samvete efter det ;) han ville ju bara vara snäll o få in uppmärksamhet...hahaha... han hade jobbat natt och kom in i rummet och sa psst när kl var 6 - ja skulle upp halv... därför trodde ja att han va pigg o fjanta sig... men inte då... ville bara visa att han tyckte om mig och att ja skulle få en ordentlig start på dagen.. måste äta frukost ;) so sweet

Nu jobbar ja... suck som vanligt....kanske ska flytta hit? haha suck..

Ikväll åker vi hem till E´s päron.. riktigt nice...fiska, mysa, äta gott och va ute m hunden - lovely!

Puss miss u my friends :)

Kommentarer
Postat av: Elin

saknar dig oxå ælskade du! nær har du semester? puss

2008-06-27 @ 15:15:41
URL: http://elinjd.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja visst var det! :) Saknar dig med. Nu åker jag till Stockholm igen men kommer nog hit igen, då får vi ses igen tycker jag om du kan. Har du kvar din gamla mail? spirello_85 va? ;) Måste maila över alla 100 bilder vi har tagit här i sommar till våran dator också!



Va gulligt gjort av Erik och du pekar finger hahaha! ;D Kul att läsa lite nytt i din blogg :)



Puss gumman!

2008-07-06 @ 15:25:28
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja det är bluesen då och då ska vi nog dit. Inte helt säkert än dock. Jag tror han har fört över. Pusss

2008-07-07 @ 13:06:19
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0