Trötter

Jobbade 11-20 idag så jag är lite trött. Men imorrn är man tom och då ska ja vila :). Blir nog ingen direkt sovmorgon men hinner fixa lite saker som jag annars inte skulle.

Överlevde helgen oxå...phu...suck...

Och vetni! Jag är så glad! Imorrn skall jag och Keenahi börja en hundkurs! :) Wiiie jag är så glad över att blivit utvald! Visste inte riktigt hur jag skulle kunna ta mig dit bara men allt löser sig så fint nu! Skall få åka med en av kursledarna imorrn och framöver så får vi se men det skulle aldrig vara några problem utan alltid lösa sig. Jippie! Var lite nervös att jag skulle behöva ta taxi ;) hehe nej det hade aldrig gått! Dyrt! Men imorrn halv sju så skall vi gå allmänlydnadskurs - Wish us good luck!

Nu skall jag snart krypa i säng. Keenahi och Isma busar så att de river lgnht snart :). Tur att de är vänner iaf.. typ... haha.

Idag var det riktigt vårväder ute. Så skönt! Man blir så glad och piggare. Mera sol!

Gonatt på er, nu blir det att nana kudden..

Är det någon som vet varför det inte går att lägga in bilder? Datorn blir alldeles knäpp då. Ploppar upp en massa tomma sidor bara från ingenstans? Jättekonstigt och knepigt? Någon som råkat ut för samma? Jaja få väl avvakta med fina bilder ett tag då..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ingen aning om vad det kan va för fel..? Du kanske har popup-blockering? Kul med hundkursen, hoppas det går bra!

2008-02-19 @ 11:52:36
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0