Gud vilken dag!

Usch vilken dag, fy fan säger ja bara. Rent h*vete.. nä usch o fy o blä... o en dag till imorrn oxå! Men men det är bara o kämpa... en sak i taget... trots allt! Bläsch!

Skrev igår kväll här o la in finfina bilder men så cp-a sig datorn o allt försvann! Suck! Men försöker på nytt idag då :).

Min lillkille fyllde 1,5 år igår. Bebisen blivit stor nu! Åhh såå schnygg! ;)

Nu har jag precis ätit god mat, lax och strips m god sås :). Älsklingen som tagit hand om mig. Ringde och förvarnade honom så att han visste vad han väntade sig. En Lina med en stubin som knappt fanns :). Haha så när jag kom hem var det tända ljus i hela lägenheten och så lagade han mat åt mig. Och till efterrätt blir det chokladdoppade frukter. Mmmmmumma :). Lina glad nu.

Nu skall jag glane på Postkodmiljonären och invänta melo-melodifestivaleen :D

image4  
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0