Snyft

Satt precis och läste en tjejs blogg och hemsida som också har malamuter. Hon är så oerhört duktig på att skriva och hon lever på ett sätt som jag ibland känner att jag skulle vilja... Hon hade en gång en liten malamutekille som olyckligt nog blev överkörd av tåget :(. Jag vet inte varför jag läser hennes ord och minnen ifrån det och om den hunden för varje gång och då menar jag VARJE så börjar jag gråta. Tårarna rinner ner för mina kinder... det blir blött och smakar salt... hon skriver så oerhört fint och beskrivande och jag känner bara hur mkt jag älskar min egna lilla Prins. Min Keenahi.
Min Boffen... lille Körvas.

Nej dags att torka tårarna och gå och pussa på min raring istället...



Min Raring när jag fyllde år ;o)

Kommentarer
Postat av: Evelina

ush och fy ja.. sådant där är alltid jobbigt.. bölar själv väldigt lätt av sådana saker, så hemskt när sånt händer :/



Han är ju så söt din "lille" pojk :)

2008-12-16 @ 14:58:30
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0