Skrattar så att jag gråter <3

Och huvudet värker ;o)

Vi har precis spelat Alias. Ett spel som jag fick av min ena bror och hans flickvän. Jag, mamma, pappa och Emilia spelade nyss klart. Har suttit hela kvällen. Så underbart roligt!!! Fast vi ändrade lite i reglerna ;o) Stod så konstigt så vi fixa till det lite. Hehe! Jag har inte skrattat så här mycket på evigheter och det är så oerhört skönt att få såna stunder! Blir en total urladdning =) Så nu är jag trötter. Ja herregudars säger jag bara! Vilka fina kommentarer och liknelser vi kom på emellanåt.

Jag och syster var i lag - och vann till slut ;o) Fast det var en jämn och hård match!


Nu skall jag göra mig iordning och sedan krypa till kojs.

Sov gott alla sötnosar <3

Puss å Kram



Miss you ;o).....
<3

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

hehe, jaru :)

detsamma!

2008-12-29 @ 00:59:27
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0