Så...

Nu är téet varmt och har precis avnjutit en hemmagjord pepparkaka :o) Skall nu gå och värma några lussebullar och kanske skära upp lite radiokaka och föda mig och älsklingen med? Mmmmums :-)

Promenixen gick fort och effektivt. Dock gjorde han inte number 2 utan bara numero 1 - men men bättre än inget! ;op Haha börjar bli lite trött nu tror jag...

Just det lussebullar var det ja!

Hittade den här bilden förut när jag kollade igenom gamla bilder. Är ifrån Mallorca i somras. Så brun.... så varmt och skönt :) Och finfina drinkar. Var dock inte så goda som de ser ut men de rann allt ner fint ;op Båda är inte till mig heller - tror att en var det? :-D



Vad kniper jag om? Haha skräll ;op

Just det jag! Den klänningen som jag har på mig är till salu! Eller inte den men en likadan. Äsch berättar mer en annan dag - nu skall jag bänka mig framför fotbollen och älsklingen :-)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0