Så blir det...

Kan inte ta mig hem idag. Gick ej att boka biljett till tåget för att det var fullbokat :/ Sedan hade jag bara att välja på buss och jag åker INTE i ca 2 h för nästan det dubbla priset... usch nej... Hade jag varit klar imorse hade jag kunnat få skjuts men hade lite för mkt saker att göra så det gick ej :( Men imorrn åker jag iaf!!!! Och biljetten är bokad och klar ;op

Vill hem till min syster och älskade familj <3

Förut idag tittade jag på The Goonies - Dödskallegänget. Det var år sen sist! Kom ihåg att jag tyckte att den var bra när jag var liten. Och det var den - hehehe :-) Lite kul o spännande o så *adventure* ;o)



The Gang ;op

Ikväll får vi se vad vi hittar på. Ev bara mys vid teven då eftersom älsklingen oxå är hemma. Eller så blir det bowling eller kanske rent av parrty igen?? Hmm let´s see...

Min hals värker!! Och käften smakar vitlök efter all tzatsiki igår och idag hahaha :-D

Vad gör ni en kväll som denna?

Pyss <3

Kommentarer
Postat av: elin

haha den goooonies kollades vi ju jämt på=) kul!=)

ja synd att du inte åkte med...hade vi ju kunnat tjata massa på vägen...men vi tar de i veckan istället...va händer på nyår´? puss

2008-12-27 @ 23:38:20
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0