Parrty =))

Nu har jag grejat hela eftermiddagen och fixat och trixat ;o)

Redo för parrty då. Skall hem till en kompis till E och sedan så blir det krogen. How fun!! Hoppas på en superduper rolig kväll ;op Vad skall ni göra??

Erik fick sin present av mig förut oxå.. eller julklapp.... Han fick ju i 25 års present i nov att vi skall till London till våren. Det var inte hela sanningen utan idag fick han reda på att vi skall se hans favvolag Blackburn Rovers möta Arsenal :-D Han blev JÄTTEGLAD och då menar jag JÄTTE ;op *tears*....

Nej nu skall jag fixa till mig det sista och sedan inväntar vi lite folk och så bär det iväg.

Hoppas ni får en toppenkväll!

Kyss <3



Snart redo för PaAarrty! ;op

Kommentarer
Postat av: desirée

Fiin du är! :) hade jätte kul igår, får hitta på ngt mer ngn dag !! bio mys dag eller ngt, och så får du o erik komma hit o titta, se mina bebisar :) Kram!

2008-12-26 @ 14:59:21
URL: http://desssan.blogg.se/
Postat av: elin

guuud av fin du e i håret...

god fortsättning gumman!

puss

2008-12-26 @ 16:05:13
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0