Nee ni

Blir inget bättre med ryggen :( får allt vara hemma imorgon oxå. Erik har varit snäll och tagit Keenahi på promenader idag iaf. *Tack älskling* Men jag får så dåligt samvete. Känns inge bra att inte kunna aktivera Keenahi och låta Erik som egentligen inte har tid att gå ut...suck....Jag vill vara pigg och frisk. Usch när jag ser mig gå i spegeln ser jag ut som en gammal tant. Kallas 80-årig kärring här hemma ;op Tyvärr kan jag inte göra annat än att småle trots att det inte är ett dugg roligt...

Och JA jag är rastlös... att det är ryggen som hindrar en från att jobba känns riktigt riktigt för JÄVLIGT måste jag säga... Nej får nog bli fler kurer med tigerbalsam ikväll. Se om det går åt rätt håll då? Tyckte det i förmiddags men nu i eftermiddag så vill jag bara hugga av mig ryggen och kasta den så långt bort som jag bara kan...

Och imorrn är det Brandutbildning... suck hur skall jag göra??? Vill inte ha ont!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kyss <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hoppas verkligen du kryar på dig och slipper ha ont.

2008-12-17 @ 00:13:52
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0