Morrn Morrn!!

Nu har jag precis klivit ur sängen. Välbehövligt att sova länge idag. huvudet värker bara en liten aning men resterna av en pizza som snart skall värmas och slinka ner gör nog susen!! haha!

Igår var det som sagt dansshow i Säffle som gällde. Var riktigt kul att se det igen! Fick en massa minnen och feelings tillbaka. Allt jag kunde känna när jag satt där i publiken - varför är inte jag med där uppe? Jag vill dansa!!! Usch vad jag saknar dansen!!! Saknar discon! Tempot, musiken och kläderna! Åååååhhh!!!!! Tänk om man kunde få ihop det så att an kunde pendla. Tyvärr så verkar det inte finnas ngn grupp som passar mig som stämmer överens med tåg eller bussförbindelser. Men åh vad jag vill dansa! Och jag vill dansa i Åmål - that´s it....

Var kul att se gamla danselever som man haft. De växer upp och blir riktigt stora. Riktigt duktiga. Kul att se hur de har utvecklats :o) Har tagit en del kort och skall försöka lägga in när kabeln är i min närhet. Tyvärr så vart det inte så bra bilder på avstånd och jag lyckades typ ta kort varje gång de vände ig om eller gick av scen... haha likadant tamefan på varje dans ;op.

Nej men det var kul att se igår.... You can dance now....

Fotandet fick ställas in igår utav vissa skäl och idag hade vi tänkt att försöka istället men det kommer ej hinnas med innan jag måste bege mig tillbaka till Ksd :o( Lite tråkigt men vi får försöka få till det om ett par veckor igen....

På kvällen så begav jag mig ut med syster yster o co istället för att sitta i soffan och dega ;op. Man blev medbjuden och varför inte?? Hade jättekul med min sötnos. Kul att träffa de andra tjejerna oxå. Pimplade vin hemma hos söta Matilda och sedan blev det kära lilla HC. Inte så mkt folk men det var kul. Träffade brorsan T bla :-D så jag hade skoj! Sedan blev det pizza på Ceylan. Åt världens största pizzaslice på vägen hem. Hahaha fy fan vad jag skrattade ;op

Puss på er - hade ni en bra helg??

Citat från kvällen igår:

Diskussion om att enligt vissa som tror på Gud, har man sagt en svordom men ångrar den så kommer man inte till helvetet. Emilia skall prova och orden som kommer ut är: Fan! Å jävlar Nej! ;op

Emilia berättar om ett inställt besök: Han hade gjort ngt med sin arm och hade vart på sådan där akupunktering....

Haha hon är söt hon syster ;op

Kommentarer
Postat av: Syster!

hahaha ja tänker inte så långt ibland :D

2008-12-07 @ 12:23:13
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0