Morgon

Jobbade till tolv igår natt och sedan fick jag sova. Hade ställt klockan på sju och fattade inte så mkt när den ringde. Sov så gott så ;). Men det är skönt att komma hem. Var hemma till åtta och hade inte tänkt att sova utan pyssla men hamnade i soffan och vad händer? Jo jag somnar... haha så jag stängde av tven och gottade till mig under filten ist och sov tills för en liten stund sen.. var väl välbehövligt antagligen....

Idag skall jag pyssla och greja här hemma tänkte jag. Trappuppgången skulle behöva städas också. Ser för jävligt ut!! Såg det imorse när jag kom hem.. varit så slaskigt väder och då blir det ju lättare skitigt...

Ikväll blir det sedan julgala och julbord på bmb. Skall mötas utanför kl 18. Hoppas att vädret håller sig stabilt. Blir lila klänning som jag fick av mamma när jag fyllde år - love that one! Ett par spetsleggings och mina svarta pumps. Ett face och lite hår vore bra också ;) Får se vad som hittas på!!

Sedan imorgon så beger jag mig hem till åmål. Skall bli så skönt att komma hem, har längtat länge... Skall till frissan på lör morgon, fota under dagen och sedan blir det dansshow på kvällen.. annars mkt mys med familjen ♥

Vad skall ni göra i helgen?

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

Åh vad ska du göra med håret denna gång? :P



Jag ska repa i helgen till IDOL-finalen som vi ska dansa på och sen ska jag repa och fixa kläder och sånt inför våra föreställningar som vi har till veckan. Ska försöka hinna ta det lite lugnt också ;P



Pusss!

2008-12-04 @ 20:35:51
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0