Jahopp

Då sitter man här igen då efter en natts sömn. Sov väl helt okej ;o) Skall idag jobba natt och börjar 15. Sedan får man se vad mkt man får jobba. Men sedan är jag ledig fre-sön och det känns myye bra :)

Idag när jag gick upp vid 8 för att ge Keenahi mat så hörde jag ljudet av sådana som skottade snö. O jo visst så var det!!! Mkt snö har det kommit i natt och det snöar fortf!!!! Yeyy :-) Gick dock och la mig en stund till men blev sedan väckt av att Eriks mob ringde. Så jag gick upp och ut m vovven vid 10. Var så himla skönt och Keenahis ögon blev stora som tefat när han kom ut och fick se allt det vita!! Haha han blev SÅ glad :-)

Vi tog oss bort till vattentornet och hittade in i "skogen" en liten bit och där fick han härja lös. Så himla underbart skönt för honom. Och kul hade han - det var väl bara förnamnet ;op Så störande att jag inte fick med mig kameran!!! Gaaah tror ni att jag blev arg eller??!! Men hoppas att den får ligga ett tag nu så hinner man kanske ta lite kort....?

Nej blir väl att sitta lite vid nätet nu och sedan kanske slå in lite klappar?? Behöver in i duschen oxå känner jag. Kanske lite mangoscrub innan jobbet? Mmmm nice :-)

Ha en bra dag,

Pussisar <3

Just det ett före och efter kort på mitt hår var ju lovat - dock inte det bästa men ni har nog sett lite mer på föregående kort hur det ser ut nu :-)

 

En aning mörkare än vad jag tänkt men I like it alot! ;op

Pussas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0