Internet

Idag har inte internet fungerat på hela dagen men nu så! Så att jag iaf kan få in ett blogginlägg för sedan ikväll så blir det mys ;o)

Idag har jag varit iväg till Camilla och Kroppspalatset och fått mina efterlängtade extensions! How lovely!!! Jag blev jättenöjd :-D Är min vanliga längd eftersom jag redan har långt hår men det är mkt tjockare. Känns tjockare men syns inte att jag har i ngt. Fick en klockren färg. Åh jag är så glad! :-D Hade i 25 bruna och 25 blonda. Hon är så underbart duktig Camilla och så underbart go person. Vi tjötar alltid på om typ allt mellan himmel och jord när jag är där ;o) Så idag när jag var klar så gick jag och köpte en blomgrupp till henne och önskade God Jul. Hon är verkligen en ängel som alltid ställer upp trots att jag oftast om inte alltid ringer med kort varsel och får alltid tid hos dem. I love that place - really recommend ;o) Hon blev glad över blomman och jag blir så rörd när folk blir så glada så jag var nästan på väg att börja gråta *tihi* Men jag höll mig som tur var annars hade hon kanske trott att jag var knäpp eller nåt ;op

Före

 

Efter

 

Tyvärr så har jag ju haft håret uppsatt på "efter-bilderna" så det är lite vågigt. Så det är inte fästena som syns utan bara mitt hår som alltid formar sig så lätt :-(
Även fast det är kassa bilder så vill jag ju visa er och då får det se ut så...

Blev inget klä granen igår utan det skall göras idag - wiiiie! Precis som jag vill ha det. Sedan så fixade jag Bingolotter förut så det blir uppesittarkväll för hela slanten. Just nu håller mamma och Emilia på och gör knäck - som började med katastrof men slutar nog kanon ;op hehe...



Kokande knäck ;op hehehe...

Idag har mamma och pappa förberett julmat inför imorgon och jag har provsmakat de exelenta köttbullarna som mamma gör! Hon gör alltid riktiga till julafton och det är jag glad över för riktiga skall det vara!

Nu vill syster ha datorn en sväng innan lottot börjar :-)

Hoppas ni får en underbar kväll!

Kyss <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

God jul min älskling! Vet inte om det går att ringa härifrån imorgon, har inte gått på hela dan idag så önskar dig god jul här iaf! :) Du blev skitsnygg i håret! Älskar dig så pussssss och kramar <3

2008-12-23 @ 23:36:43
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Zandrea

God Jul! :-)

2008-12-24 @ 13:51:37
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0