Idag

Var det ett vitt puder ute på marken när jag gick till jobbet. Iskallt men skönt med en uppfriskande promenad. Och det var det - bara förnamnet ;-)

Skrev ju om att jag drömde så mkt om nätterna. Och det gör jag verkligen! Imorse precis innan klockan ringde drömde jag som bara den! Usch mådde tom illa när jag gick upp och funderade en stund på att ringa mig sjuk för att jag visste inte  om jag skulle behöva spy :os Uuuääck!!!

Men jag tog mig till jobbet. Fortf lite illamående men skall försöka få i mig lite frukost snart.

Hoppas ni har en bra dag.

Puss på er sötisar :-)

Kommentarer
Postat av: Malle

Hej gumman! Näe det var inge skoj alls men skönt att få en ordentlig diagnos. Vi ska fira min mammas man ikväll, men ska vara där sex så jag kanske är hemma till Greys :) vi hörs sen! Kram

2008-12-10 @ 12:22:00
URL: http://www.metrobloggen.se/malinasklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0