Hör vad det blåser i träa idaaa!!!

Ja gud vad det blåser! Så innih-vete! Men det var gött att komma ut en sväng och röra på sig. Eller iaf att få lite luft. Efter att jag rört på mig eller när jag promenerade så kände jag av det onda och det var inte så nice. Men tror att det är på väg åt rätt håll iaf...? Försöker intala mig det.... suck....

Ååh nu ringde Emma ifrån jobbet. Vi skall få jackor och det hade jag glömt att man skulle prova idag och imorrn. Så typiskt :( Men jag fick välja en iaf då hon var så snäll och ringde! Hoppas bara att strl blir bra :)

Nää nu börjar jag bli irriterad oxå... usch ger mig nog med att blogga en stund.... ciao

Kommentarer
Postat av: Evelina

Aww tack :D fan va go du är <3 Ser verkligen framemot det jag med. Hade skit roligt verkligen och blev himla nöjd med resultatet så längtar tills vi fotar igen. Jag hoppas din rygg känns bättre nu. Kram

2008-12-18 @ 20:05:53
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0